Ons voornaamste werk als vertrouwenspersoon bestaat uit persoonlijk contact hebben met onze cliënten. Dit contact is meestal bij onze cliënt in zijn/haar vertrouwde omgeving.
In deze crisistijd is dat nu best lastig. We willen er voor onze cliënten zijn maar we kunnen niet altijd langskomen. Natuurlijk zijn er vele manieren om in contact te blijven maar uit onderzoek blijkt toch dat het veel beter werkt om iemands zijn stem te horen dan een appje te sturen. Onze cliënten, maar ook wij, missen in deze tijd de handdruk, het oogcontact en de glimlach; het echte contact.
Onze Regionale Cretio Partners bellen nu nog meer met onze cliënten en horen aan hun stem dat ze het fijn vinden ook op deze manier contact te houden. Ze kunnen hun verhaal kwijt en weten dat ze er niet alleen voor staan. Samen bespreken we de huidige situatie en wat er nodig is om verder te kunnen, ook op deze manier biedt Cretio een nieuw perspectief.
In het AD van 6 april leest u in dit artikel dat bellen veel beter is dan appen. Het horen van een vertrouwde stem zorgt er voor dat het “knuffelhormoon” oxytocine vrijkomt, waardoor men zich toch weer wat beter voelt. Dus laat wat van je horen!
Wilt u ook graag geregeld contact? Neem dan contact op met een Cretio Partner in de buurt.
Hits: 140